2013. július 10., szerda

ez a nyár

eddig sok szempontból zseniális. Sikeresen hazaköltöztem vidékre, és őszintén szólva most nem is hiányzik a budapesti nyüzsgés. Jó érzés kicsit visszasüppedni a "village people" életérzésbe. Tegnap például fokhagymát szedtem öt órán keresztül. Kicsit meg akartam halni a végére, fájt a nyakam, a lábam, a hátam, mindenem, de ma kifejezetten jólesik az izomláz, amit okozott. Közben itthon tiszta a levegő, csicseregnek a madarak, és köszönhetően a bakonyi klímának, a kánikula is elkerül minket.

Másrészt annyi mindent szeretnék még csinálni az előttem álló szűk két hónapban, hogy ajjaj. Szeretnék menni Alfa Fesztiválra, FEZEN-re, a Balatonra, Egerbe, esetleg még Prágába is. Hogy pénzem honnan lesz, még nem tudom, de már keresek munkát, remélhetőleg minél hamarabb a jómunkásemberek táborát erősíthetem.

A lelki világom is teljesen rendben van, rendet tettem magamban. Azt hiszem, rég voltam ennyire stabil ezen a téren. Végre le tudtam zárni az összes múltamat, nem zavar, ami zavarhatna, és kíváncsian várom, mit hoz a jövő. Csak a váratlan fura vallomások ne zavarnának bele a nyugalmamba, de bízom benne, hogy megoldódik az is, és mindenféle veszteség nélkül tudok kijönni belőle. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése