2016. január 23., szombat

tömegiszony

Igen, én vagyok a lány, aki elmegy plázázni, majd az első bolt és ruhapróba után inkább hazamenekül, hogy megrendelje webshopból a keresett ruhadarabot. Fúj, fúj, Westend hétvégén egy undormány, elönti az embermassza, mindenkibe beleütközöl, és idióta tinédzserek lógnak mindenhol. Olyan boldog vagyok, hogy én viszonylag későn találkoztam egyáltalán olyannal, hogy pláza. Arra sem emlékszem, hogy lettem volna valaha is csak úgy időtölteni ilyen helyen. Randit meg plázába ó fúj soha. Inkább elmenekülök. 

Biztos közrejátszott az is, hogy a héten nem túl sokat aludtam, tegnap szülinapi kocsmáztunk és hajnal fél 3kor értem haza, viszont ma bementem túlórázni. Nem is tudom, mit gondoltam, amikor kitaláltam, hogy munka után még shoppingolok. Azt mindenesetre elhatároztam, hogy inkább kiveszek szabadnapot a hét közepén, hogy elkerüljem a plázás tömegnyomort. De inkább maradok az online rendelésnél. 

Btw épp a jól megérdemelt Gambrinusomat iszogatom, ami még Prágából jött velünk haza, úristendefinom! Úgy irigylem a 2011-es önmagam, amiért minden nap decens cseh söröket ihattam. Lassan tényleg vissza kéne költözni a csehekhez...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése