2017. december 6., szerda

Rossmann Mikulásfutás 2017. december 3. - 2,3 km

A Mikulásfutás az a „verseny”, amit minden évben nagyon várok, és még augusztusban nevezek rá. :D Tavaly lemaradtam róla, pont akkor utaztunk Svédországba, de cserébe a stockholmi Santa Runon futhattam körbe a Gamla Stant.

Még a túra előtt pénteken összekészítettem a futós holmimat, hogy a Kőhegyről visszaérkezvén vasárnap csak fel kelljen kapnom és indulhassak is a Fővám térre. Nagyjából ez is történt, fél órám volt otthon – ebből negyed órát Bumbika simogatásával töltöttem.
Útvonal forrás: www.futanet.hu
Minc már a Corvinus épületében volt, mikor odaértem. Átvettem a rajtcsomagot én is, átöltöztünk, és még volt időnk beszélgetni a rajt előtt. Ha nem lett volna elég a sok mikulásruhás futó, az időjárás is rátett egy lapáttal a karácsonyi hangulatra: elkezdett esni a hó.^_^ A rajtnál felállított műhóágyura nem is lett volna szükség.

Maga a futás tényleg egy babatáv: 2,3 km. Mire belejönnél, már be is értél, de itt nem is a verseny a lényeg, nincs is chipes időmérés. A belvárosban futottunk, át a Ráday utcán – a turisták boldogan szelfiztek a hömpölygő mikulásáradattal. Egyszerűen jó móka volt, én élveztem. Igaz, hogy a szokottnál gyakrabban kellett sétálgató futókat kerülgetni, és bár volt külön családi futam, rengeteg volt a gyerek, akik egy idő után sétálni akartak, tovább szűkítve az áthaladási lehetőségeket a keskeny utcákon, de sebaj. Nem időre ment, és tudtam azért előzgetni. És na, jó érzés végre úgy beérni, hogy még rengetegen vannak mögöttem, muhaha. :D  
Mikulányok
Beérve megkaptuk a célcsomagot, semmi extra nem volt benne, egy-két csoki, de a zsebkendőnek nagyon örültünk, mert azt mindketten elfelejtettünk hozni. Maga a táska viszont később még hasznosnak bizonyult.

A futás után karácsonyi műhelyezni mentem, ahol baráti körben készítettem el az adventi koszorúmat. Eddig mindig tematikus koszorúnk volt, most maradtam a klasszikus fahéjas-narancsos díszítéssel. Ennyire klasszikusan karácsonyi koszorút még nem készítettem, én is elámultam, milyen kis elegáns. ^_^ Egy fárasztó nap végén élveztem a kreatívkodást. Jobban megy társaságban. A végén önként vállaltam a maradék fenyőág elhozását, itt tett jó szolgálatot a bazinagy rossmannos táska, bár még így is ki kellett rendelnem foxot a Jászaira, hogy segítsen hazacuccolni. Itthon még feldíszítettük a hagyományos karácsonyi bokrainkat, ezzel már készen állunk a karácsonyra. :)  

Koszorú és karácsonybokor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése