2019. január 19., szombat

Tolkien Nap 2019

Ez is megvolt. Január 6-án újra bevettük az AKG-t, és egész napos szülinapi bulit csaptunk Tolkien bácsinak. Sokan voltak, elfáradtam, inkább csak túl, nem átéltem.

Péntek este munka után odamentem berendezni az információs pultot, a megszokott kis zugomat. Amit tudtam, kipakoltak, de a programfüzetek csak másnap érkeztek, névtábla se volt elég, így a helyszíni segítők közül nem mindenkinek tudtam kirakni a táblácskáját. Szombaton nyitás előtt már ott voltam, és akkor derült ki, hogy teremcsere volt két előadásnál is, amiről nekem nem szólt senki, így a programfüzetbe rosszul kerültek be. Shit. Pedig direkt futottam ezzel pár kört, hogy ellenőrizze le minden érintett, hogy helyes adatok szerepelnek-e benne. Jobb híján kézzel vonalaztuk át az előadásokat a füzetben nagyon professzionálisnak hatott - nem. 

Két előadásra is be tudtam ülni, az Állatok Tolkien világában volt az egyik, a Középfölde ételei a másik, nagyon érdekes volt mindkettő. Nem unatkoztam napközben, sok ismerős járt nálunk, mindig volt kivel beszélgetni. Olyan elképesztően mégse élveztem az egész napi hajtást, mert nagyon fáradt voltam már reggel óta, hiába döntöttem le több kávét is a nap folyamán - nem tudom, mi volt velem. Az se esett túl jól, amikor pont engem talált meg a problémás ügyfél azzal, hogy felháborító a büfés rendszer (csak külön kajajeggyel lehetett bemenni, ez egy próba volt idénre, egyáltalán nem biztos, hogy jövőre is így lesz), évről évre rosszabb a rendezvény, rossz az irány, túl mélyek és specifikusak az előadások (pfff). Nem nagyon tudtam mit mondani neki, de látszott, hogy nem is vár választ. Call centeres tapasztalat, hogy az ilyeneket hagyni kell, mondja, csak ki akarja adni a dühét. Ettől függetlenül nem esett jól, mert én a szabadidőmből ültem ott, hogy ő jól szórakozhasson egy szerinte hanyatló rendezvényen sok órája, másrészt ha annyira borzasztó, tényleg nem muszáj eljönni. És sikerült legalább egy órára lenyomni a hangulatomat, ami nem fair, mert a legtöbb ember élvezte a programokat.   

Gyorsan teltek az órák, egyszer csak azon kaptam magam, hogy töltögetem a koccintáshoz a poharakat. Koccintani szeretek, mindig jó látni, milyen sokan is vagyunk, akiket összeköt ez a Tolkien és MTT-őrület. Pakolás, aztán fél 10 körül mi is hazaindultunk. 

Tartalmas és fárasztó nap volt. Szerencsére nem nagyon tűnhettek fel a résztvevőknek a szervezés félresiklásai, a kommunikációs hibák, a kapkodás és utolsó pillanatos tűzoltások (majdnem nem volt sör a koccintáshoz! Skandallum! :D). Maga a szervezés teljesen tiszta és sima ügy volt, valahogy a helyszíni dolgok csúsztak el: mindenki megcsinálta a kis dolgát, de arról alig tudott bárki, mit csinált a másik. Kicsit rutinból szerveztünk, nem szívből. (Jaj de szépen mondtam.)

Volt kint nálunk a Petőfi Tv, itt meg lehet nézni minket 40:22-től. (Azt hiszem, nem sokáig vannak fenn a videók a médiatárban, talán 2 hónapig.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése