2013. december 28., szombat

arrrgh jajmár

Igen, barátom, ez ennyire egyszerű. Összefutunk párszor véletlenül, ismerősnek jelölsz, amit visszaigazolok, mert mégiscsak van sejtésem róla, hogy ki vagy, bár emlékeim szerint a köszönésen tovább sosem jutottunk, aztán írsz nekem. Nem kell túlzásba vinni, elég egy köszönés, egy udvarias "hogy vagy", aztán csapjunk a közepébe, "tali vagy valami más?". Tekintsünk el attól a ténytől, hogy tali nélkül a valami más elég nehezen valósulna meg. Amint megértem, milyen mély nyomot hagytam benned a profilképemmel és pironkodva rebegek pötyögök igent, álmodozva gondolok bele, milyen remek is lesz bekopogni az ajtódon, hogy jöttem valóra váltani a fantáziáidat. Ja várj, hazudtam. Ez nagyon nem így működik.

Mégis mi azisten baja van egynéhány hímnemű egyednek, hogy komolyan azt képzeli, ezzel célt ér? Tényleg létezik olyan nő, akinek ennyi elég és szalad a sráchoz?

Egyedülállóságom ténye senkit nem jogosít fel arra, hogy ilyen ortó módon próbálkozzon be. Nőiségemben érzem magam sértve minden ilyen eset után: tessék már megérteni, nem vagyok két lábon járó vagina. Köszönöm.

Oh, ja és tudtommal barátnőd van, de ez aztán már tényleg ne zavarjon. 

(Tudom, hogy nem kéne magamra vennem, egyszerűen legyintenem kéne, de annyira el tudnak szomorítani az ilyen sekélyes emberek. Nőjetek már fel lécci.) 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon megértem, nagyon, de nagyon. Ez egy olyan fincsi dolog. Van, aki erre azt mondja, hogy mit picsogsz, meg sajnáltatod magad, csak attention whore vagy, valójában nem is zavar, hogy nyomulnak rád, meg amit írtál is, hogy miért nem csak legyintesz rá, ha nem csak magadra akarod felhívni a figyelmet. Pedig bizony, van ennek egy ilyen mélysége és aspektusa is: az ember szereti azt gondolni, hogy összetettebb lény annál, semmint hogy csak egy - ahogy fogalmaztál is - két lábon járó vaginának tartsák. És ez igenis rosszul esik. Lehet azt is mondani, hogy ez a nő hibája, mert ő öltözik vagy viselkedik úgy, de hát persze, hogy a fenébe ne, egy szakadt trampli leszek mától és egy büdös bunkó (nyilván nem kezdenének el picsogni a pasik, hogy hova lettek az igazi nők, nyilván), mert ő képtelen annyira moderálni magát, hogy ne viselkedjen paraszt módon, ha egy mélyebb dekoltázs, vagy egy kedves hozzászólás beficcen. Na hagyjuk már... Sajnálom, hogy betalált. :/

    VálaszTörlés
  2. Igen, pont erről van szó. Iszonyatosan megalázva érzem magam, ha valaki így próbálkozik be. Egyébként meg nyilván nem nyomulna ilyen szöveggel senki, ha nem lenne időnként hatásos. Biztos van, akinek ez bejön. Engem pont az sért, hogy valaki azt gondolta, én is egy ilyen egyszerű lány vagyok. :/

    VálaszTörlés