2014. szeptember 24., szerda

állásbörze

Voltam ma hvg állásbörzén. Azt hagyjuk, hogy első körben a Puskás stadionnál próbáltam bemenni, de ügyesen megoldottam a szituációt, és közben összeismerkedtem egy műegyetemi professzorral. Annyira elképesztően modorosan beszélt, hogy ezt szerintem tanítják, de jól elcseverésztünk. 

Részt vettem két ingyenes tanácsadáson, és mindkettő hasznosnak bizonyult. Végre visszakaptam a hitemet az értékeimben. 

Szabályosan lecseszett a pályaorientációs nőci, hogy ne merjek több recepciós pozícióra jelentkezni, mert annál én képzettebb és kreatívabb vagyok, oda egyszerűbb embereket keresnek, és csak unnám. És még jó, hogy egy ilyen miatt se hívtak vissza. Nagyon lelkesen ecsetelte, milyen sok helyre adhatom be a jelentkezésemet, milyen király, hogy beszélek nyelveket, meg hogy voltam már előadó konferencián, jó az íráskészségem meg a helyesírásom, a kiadványszerkesztés mennyire jó lesz nekem. Totál megnyugodtam, hogy nem vagyok teljesen értéktelen a munkaerőpiacon. Mondta még, hogy ne legyek kishitű, jelentkezzek kapcsolattartónak, kommunikátornak, fordítónak, szövegírónak. Nagy kő esett le a szívemről, új lendülettel folytatom a munkakeresést a fenszi új CV-mmel. 

Merthogy a másik tanácsadáson meg átnéztük a CV-met. Jó tanácsokat kaptam, azok alapján kettészedtem a tanulmányaimat rendes tanulmányokra és tanfolyamokra, előrébb hoztam a munkatapasztalatokat, beleírtam az önkéntes munkát, összeszedtem az erősségeimet. Még a képemet kéne kicserélni valami profibbra, de így is eléggé felturbóztam a cuccot.  

Szóval ha munkát kerestek, ne legyetek lusták elmenni állásbörzére, és ha vannak tanácsadások, használjátok ki a lehetőséget. :)


4 megjegyzés:

  1. vannak mostanában még állásbörzék? nekem se ártana kimennem egyre, mert kicsit meghasonlottam :D

    VálaszTörlés
  2. Orsie: nézegettem is a pultotokat, csodálkoztam, hogy nem vagy ott. Azért tegnap mentem, mert ma suli, aztán kapkodni nem akartam a börzén. Meg tegnapra sikerült tanácsadásra beférnem, így is alig voltak helyek. :)

    Minc: Vannak hát. :) Amit még találtam és érdekes lehet, az október 15én a StartUp Day, ami szintén állásbörze. Annyira talán nem az én világom, de egy megnézést megér a dolog. Ha ráérsz, mehetünk együtt. :)
    Itt a link hozzá: https://www.facebook.com/events/361585230664824/

    VálaszTörlés
  3. köszi, nézzük meg :) akkor még pont itthon vagyok

    VálaszTörlés