2015. január 1., csütörtök

2014

A 2014-es év mérlege

  • Két költözés
  • Egy diploma
  • Egy elkezdett OKJ-s tanfolyam és informatikai pályafutás
  • Fél év munkanélküliség.
  • Egy brandnew munkahely - legjobb karácsony utáni ajándék.
  • Pár hónap reménytelennek tűnő szerelem után hivatalossá vált párkapcsolat. 
  • Egy hónap, amikor minden nap jártam Kiskovácsiban.
  • MTT. Farsang. Tábor. TK. KÖMT. LEP. Szervezés. Csak sikerült belefolynom.
  • Hvg.hu
  • Egy új hobbi: kézműveskedés. 
  • Hagyománykövetés: volt karácsonybokrunk, volt adventi koszorúnk, volt lencse. 
Belegondolva rég volt ilyen jó évem, mint a 2014-es. Voltak nehéz pillanatok, hogyne lettek volna, de a szerelmi életem rég nem volt ilyen kiegyensúlyozott és boldog, és ennyire még sosem éreztem, hogy jó ember mellett vagyok és nekem ez így jó lesz még nagyon sokáig. Kalandosan kezdődött, sokáig egy merő bizonytalanság volt az egész, már majdnem feladtam, mert úgy éreztem, amit szeretnék, azt csak én akarom, és inkább elkezdtem volna szépen elfelejteni és elengedni, de végül csak kiderült, hogy ugyanazt akarjuk mindketten. 

És így az év végére minden helyrejött, mondhatni teljes az életem: bár csak akkor leszek teljesen megnyugodva, ha aláírtam a szerződést, de úgy tűnik, hogy van munkám és végre lesz fizetésem, úgyhogy vége a háziasszonykodásnak, van hol aludnom, van egy fasza párkapcsolatom, jóarc barátaim, cuki családom, szerintem nagyon nem is kell más. 

Tavaly ezzel zártam az újévi posztomat: "2014 egy remek év lesz. Ahogy elmúlt éjfél, éreztem. Azóta se kellett csalódnom." Igazam lett, remek év volt. A következő legalább ilyen jó legyen.

2015-re azt kívánom, hogy legyek még okosabb programozásban és tanuljak sokat, és ha kívánhatok még egyet, akkor orbánviktormonnyonmárle végre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése