2016. június 18., szombat

nyár van

azt se tudom, miről írjak, annyi minden történik állandóan.

Élvezem, hogy nincs suli, van időm szocializálódni. Olyan jó egy hideg sör társaságában üldögélni a kamarában és kibeszélni az élet nagy dolgait. Vagy a Margitszigeten sétálni anyával és sógorral este fél 9kor fagyiárus után kajtatva. (az egyetlen jó dolog az EB-ben, hogy még a fagyiárusok is az osztrák-magyart nézték és a meccs végén vidáman kiadták még a fagyit) Egy jó vacsora a pizzapariban vagy kettő, ahol ott a fél család, nahát, ritka az ilyen. Szűretlen Dudák a kolibüfében, ahol egy régi ismerőssel találkozva random belefutok sógorba és húgba. (Annak azért örülök, hogy anno én mutattam nekik a helyet és azóta ők is visszajárnak.) És csapatépülés Szentendrén, sárkányhajóval, sörrel, jó hangulattal. (Beleszerelmesedtem a hajózákázásba, a Duna mesés, a víz kellemesen hűvös, olyan jó lenne elmenni valamikor kenuzni barátokkal!) Péntek esti zárásként a csapatépítő után még ihb-ra is eljutottam, éljenek a rég nem látott barátok és a hajnalig beszélgetés. :) 

Btw elég megdöbbentő megtudni, hogy a régi munkahelyemen nem változott semmi, és ha ott dolgoznék, még mindig bsznának véglegesíteni és december végéig tartó határozott idejű szerződéssel hitegetnének. Gyakorlatilag két évet dolgoznék ott úgy, hogy nem képesek egy határozatlan idejű szerződést adni, nevetséges. Jajjj de jó, hogy dobbantottam. :) Első munkahelynek jó volt, lehetőséget is láttam benne egészen addig, amíg le nem fokoztak adatrögzítőnek. Ami szintén elég méltatlan, pláne hogy előtte arról volt szó, milyen király munkaerő vagyok. No mindegy, tán meg kéne becsülni a jó munkaerőt, mert még meglép olyan helyre, ahol megbecsülik a munkáját és esetleg még jó fizetést is kap.

De hagyjuk is a munkát. Pár óra és color run, este szabadtéri színház Alföldi rendezésében, holnap Velencei tó. Jaj, és még a múlt heti lillafüredi kirándulásunkról is lógok képes beszámolóval. ^_^ Nyár. <3 

Új első pontja lett a bakancslistámnak, vesztemre elkezdtem beszálmolókat olvasgatni Peruról, és kitaláltam, hogy én az inka ösvényt be akarom járni és eljutni Machu Picchuba. Vesztemre azt is megnéztem, mennyi egy repjegy és mennyi egy ilyen túra: csak az odaútra nem találtam 400ezer alatt repülőjegyet. Meh. Azt hiszem, nem mostanában indulok. De el fogok jutni, ez nem is kérdés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése