2018. szeptember 24., hétfő

7. kerületi Futó- és gyaloglónap, 2018

Két éve futottam már a 7. kerületi Futónapon, akkor 33 perc 54 mp alatt teljesítettem a távot. Idén húggal együtt neveztem. Sajnos mostanában főleg csak versenyeken futok, de arra azért kíváncsi voltam, mennyi idő alatt futom le ezt a távot. Viszonyítási alap volt hozzá legalább.
Útvonal (Kép forrása itt)
Mivel a környékem lakom újabban, nem kellett korán érkeznem. Mivel a liget fel van túrva, egy kevésbé központi helyen, a Konrád Adenauer úton volt a versenyközpont. Nem sokan lézengtek arra, mikor mi átvettük a rajtcsomagot, aggódtunk is, hogy nagyon kevesen lesznek. Délelőtt még javában esett az eső, biztos volt, akit eltántorított az indulástól. Azt nem bántam, hogy 15 fokra hűlt le a levegő, pont kellemes futóidő. 

A bemelegítésre beálltunk mi is, és megintcsak meg kell állapítsam, mennyire nem megy nekem ez a ritmusra ugrálás. :D Bemelegedve álltunk a rajtkapuhoz, addigra azért már jelentős embermennyiség gyűlt össze, de még mindig kicsit féltem, hogy utolsó leszek.

17:30-kor rajtoltunk. Nem akartam durvulni, úgy terveztem, hogy kényelmesen végigkocogom az 5K-t egyenletes tempóban. Az elején mégis elkapott a hév, gyorsabban kezdtem, mint terveztem, de sokáig kitartott a lendület, egészen 3 km-ig 7 km/perc alatti időket futottam. Amellett, hogy nem nagyon volt holtpont, el kell mondjam, hogy azért elég sokszor kívántam, hogy a célban legyek már. Nem kifejezetten szeretem a sokfordítós pályákat, pláne ha van olyan szakasz, amit kétszer kell megfutni - itt volt. Annyiból volt jó a fordító, hogy láttam, húg merre jár, mert kivételesen mögöttem jött.

36 perc 1 mp-s idővel 207. lettem a nők között, húg másfél perccel utánam ért be. Érmet nem kaptunk, csak frissítőcsomagot, de két éve se volt érem. Arra tökéletes volt a verseny, hogy lássam, mennyit fejlődtem vissza: bő két percet. Ahhoz képest, mennyivel kevesebbet futok, nem borzasztóan vészes. És kifejezetten jólesett a futás. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése