2018. december 3., hétfő

KÖMT 2018

Hetek teltek el, de még mindig nem tudom 100%-ra mondani, hogy tudom, milyen volt ez a KÖMT. Seregélyesen voltunk megint, ahogy tavaly is, bevált ez a helyszín. 

Ami miatt nem tudom, mennyire volt jó ez az őszi találkozó, az nagyrészt a szervezésnek köszönthető. Én ilyen agyfasz szervezésben még nem vettem részt, utólag visszatekintve egy rémálom: kései kezdés, abszolút kommunikációs káosz, információhiány, mindenre egyesével rákérdezés, utolsó pillanatos variálások és túlontúl grandiózus, de muszájmegvalósítani tervek, kizsigerelt, lefárasztott, megrágott és eldobott szervezők, váratlan problémák, utolsó pillanatos feladatok, csúszás mindennel, mindez egy kvázi ötnapos gigarendezvényen. A legkínosabb a rendezvény kezdése előtt pár órával kiküldött tájékoztató e-mail volt a résztvevőknek, amivel nem csak én dolgoztam sokat, és a kutya nem olvasta már el valószínűleg - az a sok munkaóra meg mehet a kukába. Szerencsére a résztvevők maguktól nem nagyon vették észre ezeket, elvileg egy sikeres találkozó volt ez, de nekem nagyon keserű a szájam íze: lehet, hogy sikeres volt, de milyen áron? Szerintem a jó rendezvény ott kezdődik, hogy a szervezők is jól tudják érezni magukat. 

Pedig tök jó foglalkozásokon jártam, és a rendem is nagyon király volt.  Imádtam, hogy a zsonglőrködést nem kapjuk túl, játszottunk, tanulgattunk, jól elszórakoztunk, és a bemutatóesten azt adtuk elő, ami biztosra megtanultunk, nem kellett külön bonyolult koreográfiát megtanulnunk. Tényleg élvezetes volt. 

Voltak külföldi vendégeink is idén, és nagyon örülök, hogy úgy tűnt, jól érzik magukat. A közösség is nagyon nyitott volt, nem kellett senkit nógatni, hogy ugyanmár beszélgessen a szlovákjainkkal, alakult minden magától. Még a Lassiba is írtak beszámolót az élményeikről, iszonyat cukik!

Tavaly is felmerült, de időhiány miatt idénre halasztottuk a csernobili utunkról szóló előadásjellegű élménybeszámolónkat foxszal. Az utolsó délelőttön tartottuk meg, és ahhoz képest, hogy a buli utáni napon voltunk, elég sokan eljöttek és az embereket érdekelte is a téma. Nekünk is, vagy nekem legalábbis jó volt újra "átélni" a csernobili kiruccanást, és rendszerben, felépítve látni az egészet. Fox a történeti háttérrel foglalkozott és a radioaktivitás természetével, én a konkrét élményeinket meséltem el. Jó volt, máskor is szívesen tartok ilyesmit.  

Összességében nem tudom, mit írhatnék. Jó is volt meg nem is. Az biztos, hogy még egy ötnapos KÖMT-öt nem szeretnék, szervezni legalábbis biztosan nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése