2018. december 1., szombat

száraz november 2018

Erre az évre is kipipálhatom a száraz novembert. Október 31-én húg halloween bulijában még söröztünk, aztán húg, fox és én is leálltunk az alkohollal egy hónapra. Az ismeretségi körömet tekintve nem látom, hogy nagy divat lenne az egyhónapos nemivás, de legalább online láttam, hogy sokan tolják. Nálam mindenesetre ez már hagyománynak számít, és csak örülök, hogy húg is belevágott, neki ez volt az első teljesen száraz novembere. 

Igazából a tapasztalataim ugyanazok, mint az előző években: nagyon jó a másnaptalanság, most jobban is aludtam, és nem hiányzott az alkohol egyáltalán. A kocsmák legtöbbjében volt alkoholmentes sör, az egyetlen kivétel a Kamara volt, ahol hónap eleje óta nem is jártunk - új a tulajdonos, és nem csak annyi a probléma a hellyel, hogy nincs alkoholmentes sör, ez már nem az a hely, amit annyira szerettünk.

Szóval én nagyon jól elvoltam alkohol nélkül, és ez a száraz november már nem is igazán kihívás. Jövőre össze fogom kötni valami mással, mondjuk facebook megvonással, mert az tényleg kemény lenne. Most pedig megint az a feladat, ami minden évben: kevesebb alkohol egész évben, a sört akár alkoholmentessel kiváltani vagy felváltva inni. Az esti itthon sörözésre tökéletesen alkalmas az alkoholmentes is. Vezetni fogom a fogyasztásomat, mert az mindig elrettentő, ha az ember leírva látja, mennyit fogyasztott. Idegesít ez a függés, mert hiába bírom ki egy hónapig a nem ivást, attól a szokások nem változnak hosszútávon. Ha a cigiről le tudtam jönni, akkor erről is. Nem állítom, hogy soha többé nem iszok, de olyan jó lenne, ha csak ritkán tenném, és akkor se sokat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése