2016. február 29., hétfő

737 nap

jaj hát közben történnek ám más dolgok is, nem csak a szemem világáról tudok nyígni. Szépen csendben átléptünk a harmadik közös évünkbe foxszal. ^_^ Ami wow. Nem tűnik úgy, hogy ilyen régóta együtt vagyunk, még mindig van egy csomó dolog, amit el kell mesélnem neki, amit együtt kell csinálnunk, amit közösen kell kipróbálnunk, ahova együtt kell elmennünk, amit át kell élnünk. Olyan jó érzés, hogy mellettem van, mellettem szuszog éjszaka, elviseli, ha szánkózok a hátán vagy megrágom a fülét, támogat, szeret és megpuszilgat, mosolyog, ha találkozunk, és nem tesz úgy, mintha tudná, hogyan kell vigasztalni, ha egyszer nem tudja, de azért igyekszik. Gyakran nem vagyok benne biztos, mivel is érdemeltem ki. Mert igen, megtaláltam a legőrültebbet az mtt-ben, de ostoba szar lettem volna, ha az ismeretlentől való félelem miatt elszalasztom - mert kiderült, hogy nekem ő a legeslegjobb. Határoztatlan ideig nem kell más, még mindig. 

Nem is tudom, van-e értelme ezt tovább ragozni. Ránézek és mosolyognom kell, mert annyira szép és annyira szeretem. 

Szeretnék még sok szép évet, mert még nagyon sok dolgunk van együtt.

2 megjegyzés:

  1. ez kicsit úgy hangzott, mintha szisztematikusan végignézted volna az mtt-s fiúkat, vagy legalább azt, hogy ki mennyire őrült :D egyébként véleményes, erős a verseny szerintem. :) meg aztán mit számít ez végül?...

    még sok boldog évet nektek, megérdemlitek egymást!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük ^_^

    Ja, nyilván nem listáztam, ki a potenciális legőrültebb. :D Igazából fox volt az, aki számomra rögtön a legizgalmasabb embernek tűnt a társaságból, elég hamar bele is zúgtam, aztán úgy maradtam.:) Amúgy számít, hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem, mert van, akinél kizáró ok, és azért nekem is el kellett gondolkodnom az elején, hogy bírni fogom-e, ha para van és megéri-e. Nekem meg.

    VálaszTörlés