2016. február 27., szombat

gyógyulás vol. 2

Megnyugtató, ahogy egyre veszem lejjebb a nagyítást a képernyőn. Ha lassan is, de javul a látásom.

Tegnap a 3 napos kontrollon semmi különös nem történt, megállapították, hogy egyenetlen a hámréteg, de már ki lehet venni a lencséket. (halleluja!) Ehhez érzéstelenítő cseppet kaptam, majd egy csipesszel kiszedték. A látásom azonnal le is romlott, még homályosabb lett, mint lencsével volt. Nem baj, már nagyon zavart, örültem, hogy kiszedték. 
Este elmentem ihb-re, de vagy túlerőltettem magam napközben vagy a lencsétlenség bezavart, de borzasztó száraz volt mindkét szemem, az egyik folyamatosan szúrt, és hiába csepegtettem, nagyon rossz volt. Nem is maradtunk sokáig, egy sört megittam - azt is csak félve, mert szárítja a szemet. Rokkant vagyok, na. 

4. nap. 

Apróságokon veszem észre, hogy lassacskán jobban látok. Ahogy fent is írtam, egyre kisebb betűket tudok monitoron olvasni. A telefonom kijelzőjét már minden probléma nélkül látom. A cukrászdában már el tudtam olvasni a sütik neveit - két napja még nem. Tegnap megnéztem egy részt a The Leftoversből. Egy egész sorozatrészt! 
Már csak napi 3szor kell cseppentenem a mostani szemcseppel, kedden pedig újat kapok. Műkönnyet igény szerint használhatok, ami azt jelenti, hogy ma megvettük a második dobozt, mert kedd óta majdnem teljesen elfogyott. 
Elmentünk Tolkien Klubra a pulcsimért, amit rendeltem, az Oktogonig sétáltunk. Néha kicsit elkeseredek, mennyire homályos a parlament a margit hídról, alig tudom elolvasni a nagyobb feliratokat is, máskor meg örülök, mert tudom, hogy ez csak jobb lesz, és már most sokkal jobb, mint a műtét előtt volt vagy akár pár napja. 

Igazi idegölő türelemjáték ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése