2016. november 9., szerda

30/4

Mit tegyen az ember, ha egy sötét, hideg őszi estén rátör a vágy a forralt bor irányába, de absztinenciát fogadott egy hónapra? Elkészíti az alkoholmentes forralt bort! 

Na jó, nyilván köze nincs a borhoz, ellenben az almaléhez annál több. Találtam egy almapuncs receptet a Nosaltyn, azt dolgoztam át kissé. Amit én összeöntöttem:
  • 1 liter almalé
  • fahéjdarabkák
  • szegfűszeg
  • narancskarikák 
  • méz
Az adagolást érzéssel csináltam, nem tudom a mennyiségeket utólag prezentálni. A lényeg, hogy tökéletesen helyettesíti a forralt bort. Ha nem tudnám, hogy almalé az alapja, fel se tűnne. (Hmm, ez viszont felvet kérdéseket, vajon hány árus adja télen jó áron a forralt almát fehérboros forralt bor néven? :D Valószínűleg nem sok, azért azt érezni, hogy nincs benne alkohol.) 

Kifejezetten tetszik ez a száraz november, kreatívvá teszi az embert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése