2016. november 14., hétfő

30/9

Kezdek egyre biztosabb lenni benne, hogy mégse vagyok annyira alkoholfüggő, mint gondoltam. Ez a 9. napja, hogy nem iszom, és egyáltalán nem esik nehezemre tartani. 

Pénteken csapatépítőn voltam. Az első alkoholmentes sör kikérése volt csak rossz, pláne, mikor megláttam, hogy van szűretlen búzasör, akkor kicsit azért megfájdult a szívem. Azt is kissé cikinek éreztem, amikor jött a pincér és hangosan megkérdezte, hogy "az alkoholmentes sör kié lesz?", de utána már nem izgatott. Teljesen jó volt így is az este, nem volt bennem hiányérzet. És mennyire király volt józanul hazabiciklizni, és másnap kipihenten, nemmásnaposan felkelni! 

Szombaton egy kellemes Király fürdős délutánt követően megünnepeltük a kishúgom születésnapját. Itt volt egy honest mistake. Már majdnem a végére értem az alkoholmentes gyümölcsös sörömnek, amikor észrevettem, hogy a dobozon van piktogram tök indokolatlan módon: az egyik arra vonatkozóan, hogy ne vezess, a másik meg a terhesség és alkohol egymás kizáró voltáról. Mondom he, ezt így hogy? És akkor láttam meg, hogy alkoholtartalom: 2%. Neeeeeeeeeeeeee! Fox bevásárlásnál azt feltételezte, hogy ami gyümölcsös, az alkoholmentes. Amint észrevettem, abba is hagytam a fogyasztását. Hát shit, pár deci alkoholos limonádé bejutott a szervezetembe, de nem volt szándékos. Szóval nem tudom úgy felfogni, hogy elbuktam. 

Vasárnap Gödöllőn jártunk foxszal, a kastély megtekintése után elmentünk a Karácsonyházba, ami zseniális a hozzám hasonló karácsonymániások számára. :) A bolton belül forralt bort is lehet venni, mi a gyerekverziót ittuk, ami meglepően finom volt. 

Eddig az a tanulság, hogy alkalom az tényleg mindig van inni, viszont nem feltétlenül okoz hiányérzetet, ha nem alkoholos itallal teszi az ember. Nekem legalábbis nem. Vicces belegondolni, hogy 4 éve az egyhetes önkéntes alkoholmegvonásomat alig bírtam. Bizakodó vagyok, az a lényeg. :) 

Karácsonyház
Gigafa

Csendélet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése