2016. december 21., szerda

all good things come to an end

Valaki mondja már meg nekem, mikor telt el két és fél hét? Pedig eltelt, ma utazunk haza. Ezen a héten már nem néztem várost. Hétfőn hazaértem munkából és eldőltem aludni, annyira kimerült voltam. Tegnap este bementünk páran a városba szuvenírt vásárolni, egészen üdítő volt nem egyedül mászkálni. Elvertem egy rakás pénzt, de mindenkinek találtam szép ajándékokat, úgyhogy elégedett vagyok. Szívem szerint az összeset megtartanám magamnak, de az nem lenne túl kedves tőlem. :D Meg azért vettem magamnak is pár dolgot, na. A Pusheen the cat karácsonyi pólót nem tudtam otthagyni.

Ma délelőtt zárjuk a tréninget, aztán indulunk a reptérre.

A vasárnapi városnézés leírásával még lógok, azt már otthonról fogom megírni.

Jó volt  Stockholm, bármikor visszajönnék. Van még egy rakás hely, ahova el akarok menni. De legközelebb inkább nyáron. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése