2016. december 4., vasárnap

Stockholm, baby

Ezt a bejegyzést már a hotelből írom. Fárasztó dolog Budapestről eljutni Stockholmba. A repülés eseménymentes volt, időben kiért mindenki a reptérre, a gép kb. 2 óra alatt gond nélkül megérkezett a skavstai reptérre - egyedül annyi para volt, hogy gyenge látási viszonyok között landoltunk. Én ebből annyit érzékeltem, hogy felhő, felhő, felhő, majd hirtelen kifutópálya és leszálltunk. A másfél órásnak induló buszút a reptérről egyre hosszabbodott, ahogy közeledtünk Stockholm felé, de szűk két óra alatt beértünk. Ha valaki azt hinné, ezzel az utazás véget ért, az téved: a buszpályaudvarról metróval jutottunk el Kistába, ami már az agglomeráció része. Nem hangzik bonyolultnak, de az összes metróvonal összefut az állomáson, ahol felszálltunk, és mire megtaláltuk a megfelelő vágányt, megszakadtunk a bőröndöktől - mozgólépcső ugyanis csak felfelé van, lefelé nem. :O Sebaj, túléltem, legalább erősödik a karom. 

A hotel eléggé wow. Saját szoba két és fél hétre, nem is akármilyen! Itten lehet csekkolni, ha valakit érdekel. Elsőre nagyon sterilnek tűnt, meg fura, hogy akkor én most itt fogok lakni, de most, hogy kipakoltam, kezd otthonos lenni.  A közelben van egy nagy bevásárlóközpont, voltunk is már ott kajálni meg boltban, és letudtuk az első "csapatépítő" iszogatást is. Eléggé megkönnyíti a száraz novemberem utolsó napjait, hogy antibiotikumot kellett szednem az elmúlt napokban. A konstans fejfájás, hőemelkedés és takonykór, ami vele járt, annyira nem volt kellemes. Szerencsére mára múlt el a fejfájás, amiért nagyon hálás vagyok, nem lett volna jó úgy repülni. Most este is alkoholmentes almacidert kortyoltam, nem hiányzott a házi pálesz, amit a többiek ittak. :D Viszont vettem egy doboz finn sört, arra kíváncsi vagyok. 

Eddig sokat nem láttam a környezetemből, hiszen sötétben érkeztünk. Sötét van, hideg, jeges szél fúj, és van némi hó is mutatóba. És nincsenek függönyök az ablakokon. Ellenben szép karácsonyi dekoráció van szinte minden ablakban. És égősorokkal feldíszített fenyőfák az utcákon. 

Szóval a svédországi kaland elkezdődött, holnaptól tréning az itteni csapattal. Izgi, izgi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése